Panaszkezelés

Küldetésünknek tekintjük, hogy minden Ügyfelünk részére teljes körű és kiemelkedő színvonalú biztosítási szolgáltatásokkal álljunk rendelkezésre, ezért is fontos számunkra Ügyfeleink elégedettsége. Törekszünk arra, hogy minél egyszerűbben és gyorsabban juthassanak Ügyfeleink a céljaik eléréséhez szükséges pénzügyi információkhoz, szolgáltatásokhoz.

 

Ügyfeleinktől érkezett észrevételek a minőségi munkára való törekvésünket jelentős mértékben segítik, figyelembe véve, hogy a kitűzött célunk egyértelműen a hatékony és ügyfélorientált működés.

 

Biztosítótársaságunk tevékenységével, eljárásával vagy szolgáltatásaival kapcsolatban felmerült panaszok bejelentését Ügyfeleink az alábbi módokon tehetik meg.

Személyesen (vagy meghatalmazott által) a Biztosító Ügyfélszolgálatán

Cím: 1134 Budapest, Váci út 33. C épület

Ügyfélfogadási idő:

Hétfő - Szerda: 08:30 - 17:30

Csütörtök: 08:00 - 20:00

Péntek: 08:30 - 16:00

 

Postai úton

Postacím: 1465 Budapest Pf. 1750

 

Telefonon

Telefonszám: (06 1) 484 1778

Hívásfogadás ideje:

Hétfő - Szerda: 08:00 - 16:00

Csütörtök: 08:00 - 20:00

Péntek: 08:00 - 15:00

 

Telefaxon

Fax szám: (06 1) 484 1799

 

E-mailben

E-mail cím: info@erstebiztosito.hu

 

Panaszának bejelentését az alábbi nyomtatvány kitöltésével és a fenti elérhetőségeink bármelyikére történő megküldésével is megteheti:

  • A társaságunk által alkalmazott formanyomtatvány mintáját itt töltheti le:

Panaszbejelentő nyomtatvány minta

 

Személyes leadásnál kérjen munkatársunktól egy átvétellel igazolt másolatot!

 

A panaszkezelés során Ügyfeleink meghatalmazott útján is eljárhatnak. Ebben az esetben a meghatalmazásnak a polgári perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvényben foglalt követelményeknek kell eleget tennie.

 

  • Amennyiben meghatalmazott útján tesz panaszt, javasoljuk, hogy ezt a meghatalmazás mintát használja:

 

Meghatalmazás minta

 

A Biztosító a panaszok kivizsgálását követően, a panasz beérkezésétől számított 30 naptári napon belül megküldött válaszában részletesen kitér a kifogás teljes körű kivizsgálásának eredményére, a panasz megoldására vonatkozó intézkedésre, illetve elutasítás esetén az elutasítás indokára.

 

Biztosítótársaságunk panaszügyintézésre vonatkozó részletes eljárási szabályzatát az alábbi linkre kattintva töltheti le:

 

ERSTE Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. Panaszkezelési szabályzata

 

Panaszkezeléssel kapcsolatos információkról a Magyar Nemzeti Bank honlapján is tájékozódhat:

http://www.mnb.hu

 

Az alábbi linkre kattintva további információk érhetőek el a panaszkezelés menetéről, különböző szervezetek bemutatásáról, melyekhez panaszával fordulhat.

 

A Magyar Nemzeti Bank által közzétett panasz bejelentő lapot itt találja, panasz bejelentéséhez ezt is elfogadjuk:

Hasznos fogyasztóvédelmi tanácsokat olvashat a Magyar Nemzeti Bank alábbi oldalán:

 

 

RSS

Küldetésünknek tekintjük, hogy minden Ügyfelünk részére teljes körű és kiemelkedő színvonalú biztosítási szolgáltatásokkal álljunk rendelkezésre, ezért is fontos számunkra Ügyfeleink elégedettsége. Törekszünk arra, hogy minél egyszerűbben és gyorsabban juthassanak Ügyfeleink a céljaik eléréséhez szükséges pénzügyi információkhoz, szolgáltatásokhoz.

 

Ügyfeleinktől érkezett észrevételek a minőségi munkára való törekvésünket jelentős mértékben segítik, figyelembe véve, hogy a kitűzött célunk egyértelműen a hatékony és ügyfélorientált működés.

 

Biztosítótársaságunk tevékenységével, eljárásával vagy szolgáltatásaival kapcsolatban felmerült panaszok bejelentését Ügyfeleink az alábbi módokon tehetik meg.

Személyesen (vagy meghatalmazott által) a Biztosító Ügyfélszolgálatán

Cím: 1134 Budapest, Váci út 33. C épület

Ügyfélfogadási idő:

Hétfő - Szerda: 08:30 - 17:30

Csütörtök: 08:00 - 20:00

Péntek: 08:30 - 16:00

 

Postai úton

Postacím: 1465 Budapest Pf. 1750

 

Telefonon

Telefonszám: (06 1) 484 1778

Hívásfogadás ideje:

Hétfő - Szerda: 08:00 - 16:00

Csütörtök: 08:00 - 20:00

Péntek: 08:00 - 15:00

 

Telefaxon

Fax szám: (06 1) 484 1799

 

E-mailben

E-mail cím: info@erstebiztosito.hu

 

Panaszának bejelentését az alábbi nyomtatvány kitöltésével és a fenti elérhetőségeink bármelyikére történő megküldésével is megteheti:

  • A társaságunk által alkalmazott formanyomtatvány mintáját itt töltheti le:

Panaszbejelentő nyomtatvány minta

 

Személyes leadásnál kérjen munkatársunktól egy átvétellel igazolt másolatot!

 

A panaszkezelés során Ügyfeleink meghatalmazott útján is eljárhatnak. Ebben az esetben a meghatalmazásnak a polgári perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvényben foglalt követelményeknek kell eleget tennie.

 

  • Amennyiben meghatalmazott útján tesz panaszt, javasoljuk, hogy ezt a meghatalmazás mintát használja:

 

Meghatalmazás minta

 

A Biztosító a panaszok kivizsgálását követően, a panasz beérkezésétől számított 30 naptári napon belül megküldött válaszában részletesen kitér a kifogás teljes körű kivizsgálásának eredményére, a panasz megoldására vonatkozó intézkedésre, illetve elutasítás esetén az elutasítás indokára.

 

Biztosítótársaságunk panaszügyintézésre vonatkozó részletes eljárási szabályzatát az alábbi linkre kattintva töltheti le:

 

ERSTE Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. Panaszkezelési szabályzata

 

Panaszkezeléssel kapcsolatos információkról a Magyar Nemzeti Bank honlapján is tájékozódhat:

http://www.mnb.hu

 

Az alábbi linkre kattintva további információk érhetőek el a panaszkezelés menetéről, különböző szervezetek bemutatásáról, melyekhez panaszával fordulhat.

 

A Magyar Nemzeti Bank által közzétett panasz bejelentő lapot itt találja, panasz bejelentéséhez ezt is elfogadjuk:

Hasznos fogyasztóvédelmi tanácsokat olvashat a Magyar Nemzeti Bank alábbi oldalán: