2020. március 16.
A sajtóban megjelent hírekkel összefüggésben szeretnénk közölni az UNION hivatalos álláspontját:
Elsőként leszögezzük, hogy az UNION Biztosító az 5 legnagyobb életbiztosító egyike, ezért piaci súlyához méltón, társadalmi felelősségének tudatában, a lehetőségeihez mérten mindent el fog követni ügyfelei érdekében.
Az UNION Biztosító termékpalettáján jelenleg találhatóak olyan termékek, melyek kizárják a pandémia kockázatot és olyan termékek is, melyek nem.
Ettől függetlenül érkezhettek a Biztosító oldaláról bizonytalan válaszok, hiszen a jelenlegi helyzetben nem feltétlenül csak a szerződési feltételek fognak dönteni a kárrendezéskor (mint ahogy erre már a múltban is volt példa). A feltételektől való eltérésről nyilvánvalóan nem a kárügyintézők döntenek (de egységes módon fognak eljárni).
Koronavírushoz kapcsolódó kárbejelentésünk eddig még nem volt, így nem merült fel, hogy az ügyfél javára eltérjünk-e a feltételektől. Ha lesz ilyen, a döntéshez minden esetben felsővezetői jóváhagyás kell majd.
Egyébiránt az UNION még vizsgálja, hogy a Grantis miért ilyen formában és tartalommal osztott meg információt a Társaságról.